Vrátenie a výmena

Objednané položky môžu byť zrušené, vrátené alebo vymenené iba v nasledujúcich prípadoch:

  1.     Ak doručené položky nevyhovujú objednaným položkám zákazníka. Predpokladá sa, že ide o nezrovnalosť a vrátenie alebo výmena môže byť schválená iba v prípade, že doručená rastlina je iný druh ako ten, ktorý si zákazník objednal. V tomto prípade sa vymení do 48 hodín od prijatia žiadosti zákazníka a po vrátení nesprávnej položky.
  2.     Zákazník má právo reklamovať položky do 48 hodín od ich prijatia, ak sú zvädnuté, uhynuté alebo vytrhnuté v okamihu prijatia.
  3.     Zákazník má právo bez nároku na odškodnenie alebo sankcie a bez uvedenia dôvodu odstúpiť od uzatvorenej zmluvy na diaľku do 14 pracovných dní od prijatia, za predpokladu, že objednané položky budú vrátené v stave, v akom boli doručené, bez toho, aby boli použité – uvedené v  55 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Poštovné náklady znáša zákazník a sú realizované prostredníctvom kuriérskej služby Econt.
  4.     Ak nie je dodržaný termín dodania.
  5.     Vrátenie peňazí za platby vykonané bankovým prevodom sa vykoná do 14 dní. Lehota začína plynúť po prijatí vrátených položiek od zákazníka a po poskytnutí bankového účtu zákazníka e-mailom. Poštovné náklady znáša zákazník a sú realizované prostredníctvom kuriérskej služby Econt.
  6.     Náklady na vrátenie zrušenej a neprevzatej objednávky znáša zákazník.
  7.     Vo všetkých prípadoch uvedených v  50,  51,  54 a  55 Zákona o ochrane spotrebiteľa a  4 Zákona o elektronickom obchode. Mimo uvedených prípadov zákazník nemá právo odmietnuť prevzatie a zaplatenie položiek z jeho objednávky.