Objednané položky môžu byť zrušené, vrátené alebo vymenené iba v nasledujúcich prípadoch:
-
Ak doručené položky nevyhovujú objednaným položkám zákazníka. Predpokladá sa, že ide o nezrovnalosť a vrátenie alebo výmena môže byť schválená iba v prípade, že doručená rastlina je iný druh ako ten, ktorý si zákazník objednal. V tomto prípade sa vymení do 48 hodín od prijatia žiadosti zákazníka a po vrátení nesprávnej položky.
-
Zákazník má právo reklamovať položky do 48 hodín od ich prijatia, ak sú zvädnuté, uhynuté alebo vytrhnuté v okamihu prijatia.
-
Zákazník má právo bez nároku na odškodnenie alebo sankcie a bez uvedenia dôvodu odstúpiť od uzatvorenej zmluvy na diaľku do 14 pracovných dní od prijatia, za predpokladu, že objednané položky budú vrátené v stave, v akom boli doručené, bez toho, aby boli použité – uvedené v 55 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Poštovné náklady znáša zákazník a sú realizované prostredníctvom kuriérskej služby Econt.
-
Ak nie je dodržaný termín dodania.
-
Vrátenie peňazí za platby vykonané bankovým prevodom sa vykoná do 14 dní. Lehota začína plynúť po prijatí vrátených položiek od zákazníka a po poskytnutí bankového účtu zákazníka e-mailom. Poštovné náklady znáša zákazník a sú realizované prostredníctvom kuriérskej služby Econt.
-
Náklady na vrátenie zrušenej a neprevzatej objednávky znáša zákazník.
-
Vo všetkých prípadoch uvedených v 50, 51, 54 a 55 Zákona o ochrane spotrebiteľa a 4 Zákona o elektronickom obchode. Mimo uvedených prípadov zákazník nemá právo odmietnuť prevzatie a zaplatenie položiek z jeho objednávky.